E-pood jätab õiguse tellimusi tühistada olenevalt töömahust.


* E-poe hinnad kehtivad ainult läbi e-poe tellimisel.
* E-poe tooteid saab tellida ainult läbi e-poe.

 Info telefonil 6 979 205 või e-mailil (pood@frens.ee)

Frensi tellimistingimused

Frensi e-poes müüdavad tooted valmistatakse Frens Cateringi Tallinna köögis.

Tellimus tuleb esitada vähemalt 3 tööpäeva enne toitude kättesaamise aega (kampaaniate ajal vastavalt kokkuleppele). Võimalusel täidame ka hiljem esitatud tellimused.

Tellimuse eest saab tasuda LHV, Swedbank-i ja SEB pangalingi kaudu või e-mailile saadetud arve alusel arveldusarvele.

Arveldusarved:

LHV Pank EE647700771000602643    

Swedbank EE142200221048751611

SEB Pank EE631010220192368226

Palume arvestada tasumisel ettetellimise aega - tellimust hakatakse käsitlema pärast makse laekumist.

E-poe tellimuse miinimumsuuruseks on 1-1.5kg (v.a erikujulised tordid), 1 vaagen või 20 tükki olenevalt tellitud tootest.

Tortide realiseerimisaeg on 72 tundi, tooteid tuleb säilitada külmas temperatuuril +2...+6 kraadi, külmlauatoitude realiseerimisaeg on 4 tundi.

Tähelepanu! Tooted võivad sisaldada allergeene, küsi täpsemat infot meili pood@frens.ee või telefoni 6 979 205 kaudu.


Kõik hinnad on kuvatud eurodes ja sisaldavad kehtivat käibemaksu.


 1. Toidule on võimalik ise järele tulla:

Frensi Tallinna kontor, Toompuiestee 30 (E-R 09:30 - 16:30-ni)


2. Toome Teie tellimuse kohale:

* Toome Teile kohale (Tallinna piires) 9,00 €

* Toome Teile kohale (kuni 20 km Tallinna piirist) 15,00 €

* Toome Teile tasuta kohale Tallinna piires (kui tellimus ületab 150€)


Info ja küsimused numbril 6 979 205. Vastame ka meili teel pood@frens.ee (E-R 09.30-17.00)

Tellimust kinnitades palume valida vastavalt valitud kuupäevale tunnine ajavahemik, millal soovite tellimust kätte saada.

Tooted serveeritakse ühekordsetel vaagnatel/karpides.
Meie serviisi kasutamine kokkuleppel, mille palume tagastada hiljemalt 48 tunni jooksul.

Võimalikud pretensioonid Frensi teenuste kohta tuleb esitada kirjalikult 3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse täitmist. Hilisemaid pretensioone arvestab Frens vaid võimaluse korral.

Kui tellimus ei ole esitatud tellimistingimustega kooskõlas, on Frensil õigus tellimus tühistada.

Tellimuse tühistamisel ei kuulu raha tagastamisele, kui tellimuse täitmiseni on jäänud vähem kui 3 tööpäeva. Muul juhul tagastatakse raha 100% ulatuses.

Juhul, kui Teil tekib küsimusi või Te ei leia valikust sobilikke tooteid, siis palun võtke ühendust e-poe infotelefoniga 6 979 205 või kirjutage pood@frens.ee ning proovime leida Teile sobilikud lahendused.

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile pood@frens.ee või helistada telefonil: 6 979 205

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.